ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سیستم صوتی کافی شاپ چیست؟

  • نظر (0)
  • بازدید (618)

کافه ها صرفا با تکیه بر کیفیت غذای خود نمی توانند انتظار داشته باشند تا مشتریان خود را از هر حیث راضی نگه دارند، بلکه ایجاد یک فضای خوب و دلنشین کلید موفقیت آن ها است.یک سیستم صوتی پس زمینه، با کیفیت و حجم صدای یکنواخت در سرتاسر کافی شاپ قادر به افزایش کیفیت تجربه مشتریان از کافی شاپ خواهد بود.

سیستم صوتی کافی شاپ چیست؟

سیستم صوتی کافه ( کافی شاپ ) را میتوان با این دید بررسی نمود و پخش موزیک با ولوم پایین اما تاثیر گذار که باعث ایجاد فضایی رومانتیک برای جوانان و فضایی ارام برای کار های روزمره افراد باشد. ایا در تمامی کافی شاپ هایی که میشناسید اینگونه است ؟ سیستم صوتی کافه شاخصه های زیادی دارد. به عنوان مثال در کافه هایی که چیدمان میزها و صندلی ها به صورت خطی است. و باید به نحوه ای صدا پخش شود که موزیک در ابتدا و انتهای فضا به یک شکل و با یک شدت حرکت کند . بلندگو هایی که در مکان های کافه ها استفاده میشود بسیار ظریف اما با شدت پرتاب صدای مناسب و دقیق است که همین امر آن را جدا از مشتقات صوتی دیگر کرده است .

چیدمان بلندگو ها:

سیستم صوتی کافی شاپ شامل موزیک هایی با کیفیت بالا اما بسیار دقیق است که باعث آرامش افراد حاضر میشود پس نتیجه میگیریم که ما نمیتوان ولوم صدا را از یک حد مجازی بالاتر برد. در اینجا بحث چیدمان بلندگو ها و زوایای آن مطرح میشود. طراحی باید به گونه ای باشد که در چیدمان اسپیکر باعث ازار افراد نشود و درعین حال به تمامی نقاطی که مد نظر هست فرکانس های صدا را به خوبی و با کیفیت مطلوب برساند.

لوگو گروه تجهیزات هتل حائری

پست های مرتبط