ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

انواع مختلف میز قهوه خوری در کافی شاپ ها و نشیمن ها

  • نظر (0)
  • بازدید (757)

میز قهوه خوری در کافی شاپ ها و منازل مسکونی یکی از مهمترین مسائلی است که کمتر مورد توجه قرار می گیرد. در واقع میز قهوه نماد زیبایی نشیمن برای چندین دهه بوده و از میزهای ساده به میزهایی با ساختار هوشمندانه در خانه های امروزی تکامل یافته است.

انواع مختلف میز قهوه خوری در کافی شاپ ها و نشیمن ها

یکی از عناصر مورداستفاده در منازلی با چیدمان لوکس، میز و صندلی قهوه‌خوری است. این تجهیزات، محبوب افرادی هستند که به نوشیدن قهوه علاقه داشته و تمام تلاش خود را می‌کنند تا از نوشیدن آن، نهایت لذت را ببرند. وجود چنین میز و صندلی‌هایی در یک گوشه از خانه می‌تواند فضایی رمانتیک فراهم کند تا قرار عاشقانه‌ای را به‌خوبی سپری کنید و در کنار همسرتان، چند لحظه‌ای را از تمامی دغدغه‌های زندگی، فارغ شوید یا می‌تواند محلی باشد برای نوشیدن یک فنجان چای و یا قهوه دبش در کنار مطالعه یک رمان. اگر شما هم جزو علاقه‌مندان قهوه بوده و یا عاشق یادگیری در مورد سبک‌های مختلف چیدمان و عناصر به‌کاررفته در آن‌ها هستید، ما را در ادامه این مطلب همراهی کنید

میز و صندلی قهوه‌خوری چیست؟

همان‌طور که از نام این محصولات برمی‌آید، از آن‌ها برای سرو چای و قهوه استفاده می‌گردد. این تجهیزات دارای یک میز گرد و یا مربعی هستند و در کنار آن، یک یا دو صندلی پلیمری یا چوبی، تعبیه شده است. البته می‌توان تعداد صندلی‌های آن را افزایش داد. درواقع در معرفی میز و صندلی‌های قهوه‌خوری می‌توان چنین گفت که این محصولات، زیر خانواده میز و صندلی‌های ناهارخوری هستند، فقط تعداد صندلی‌ها و ابعاد آن‌ها با هم فرق دارد. به لطف پیشرفت فناوری و فراوانی ایده در زمینه طراحی و ساخت انواع این محصولات، امروزه شاهد تنوع بالایی از آن‌ها در بازار هستیم. همین امر سبب شده تا متقاضیان بتوانند انواع این تجهیزات شامل میز قهوه‌خوری یا میز ناهار خوری مدرن و کلاسیک را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنند. همچنین قیمت میز و صندلی قهوه‌خوری را با بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اند، تطابق دهند.

لوگو گروه تجهیزات هتل حائری

پست های مرتبط