ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

کالای خواب هتلی در تجهیزات اتاق هتل

  • نظر (0)
  • بازدید (418)

یکی از مزیت هایی که باعث می شود یک هتل و اقامتگاه ۵ ستاره باشد نوع و نحوۀ چیدمان تجهیزات هتلی در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل است.

کالای خواب هتلی در تجهیزات اتاق هتل

کالای خواب هتلی

کالای خواب هتلی کالای خواب هتلی شامل: تشک تخت محافظ تشک ست ملحفه هتلی تشک رزرو هتلی بالش لحاف لایت پتو کوسن و رانر کاور باکس هتلی و سایر موارد می شود.

چطور برای هتل از بین این همه برند و تولید کننده با محصولات متنوع خرید کنم؟

کالای خواب هتلی کالای خواب هتلی شامل: تشک تخت محافظ تشک ست ملحفه هتلی تشک رزرو هتلی بالش لحاف لایت پتو کوسن و رانر کاور باکس هتلی و سایر موارد می شود. چطور برای هتل از بین این همه برند و تولید کننده با محصولات متنوع خرید کنم؟ شما باید به مشتری خودتون توجه کنین! در یک هتل 5 ستاره مشتری حاضر هست پول همه خدمات اضافه شما رو پرداخت کنه ولی خوشحال باشه. اما در یک هتل 3 ستاره مشتری بهترین قیمت رو میخواد ولی تحمل سرویس ضعیف رو نداره. بنابراین شما در هتل 3 ستاره باید محصولات با صرفه اقتصادی بالا خریداری کنین و در یک هتل 5 ستاره باید بهترین چیزهایی که رو که میتونین بخرین. پس وقتی دنبال صرفه اقتصادی هستین باید از برندها و تولیدکننده هایی خرید کنین که عمر مفید بالا، قیمت مناسب و خدمات خوبی داشته باشن. نباید دنبال ارزانترین چیز بازار بگردین چون احتمالا هم عمر کوتاهی داره و هم مهمان شما رو راضی نخواهد کرد. توجه به رضایت مهمان اولویت ماست. ما رو با بقیه هتل های هم سطح خودمون مقایسه میکنه. اگر خیلی با اونها فاصله داشته باشیم میتونیم خوشحال یا عصبانیش کنیم! پس این انتخاب ماست که از لحظه خرید محصول شروع میشه که مشتری ما چه حسی از پذیرایی ما داشته باشه. کالای خواب هتل هم دقیقا برهمین اساس مشخص میشه که چطور و از کجا خریداری بشه. چیزی که بیشترین ارتباط رو با مهمان ما در هتل داره و خیلی ملموس هست براش همین کالای خواب هتلی هست.

لوگو گروه تجهیزات هتل حائری

پست های مرتبط