ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

هوشمندسازی هتل و تاثیر آن بر درآمدزایی بیشتر

  • نظر (0)
  • بازدید (209)

سیستم های هوشمند یکی از تجهیزات هتلی میباشند که مدیران اهتل این قابلیت را میدهد که با استفاده از یک مانیتور لمسی در اتاق کنترل یا ریموت کنترل ، کلیه چراغهای اتاقها و مشاعات ، سیستم های سرمایشی و گرمایشی کل هتل ، درب اتاقها و ... را مدیریت نماید.

هوشمندسازی هتل و تاثیر آن بر درآمدزایی بیشتر

هوشمندسازی هتل و خدمات نوین هتل‌ داری

هوشمندسازی هتل را باید به‌ درستی گزینه‌ای متعلق به عصر مدرنیته و برآمده از دنیای تکنولوژی دانست. فرصتی دو سویه برای جلب رضایت مشتریان و سود بیشتر هتل‌ داران که توانسته نگاه‌ های تحسین برانگیز جهانی را به خود جلب نماید. از تامین و اجرای خواسته‌ های مهمانان هتل در کمترین زمان تا برخورداری مشتریان از خدمات برتر مهمانداری در سطح لوکس‌ ترین هتل‌ ها از طریق کنترل اینترنتی توسط گوشی همراه هوشمند را تنها در هتل‌ های هوشمند امروزی می‌توان یافت. اقامت در هتل تجربه دلپذیر و متفاوتی است که جذابیت‌ های خاصی به همراه دارد. کیفیت پذیرایی از مهمانان در هتل‌ های مختلف اغلب به تجربه‌ های متفاوتی برای مهمانان می‌انجامد. از نگاه استاندارد های هتل‌داری، این موضوع با مقیاس‌ هایی اندازه‌ گیری می‌شود که اغلب تعداد ستاره‌ ها و امتیازات متعلق به این مراکز شناخته می‌شود. شیوه کلاسیک هتل‌ داری و پذیرایی از مهمانان، این همه را در قالب خدماتی می‌سنجد که پرسنل هتل برای جلب رضایت مهمانان انجام می‌دهند. اما در عصر فناوری، بسیاری از این معیار ها و ملاک‌ ها تغییر کرده و شیوه‌ های مدرن و امروزی جایگزین روش‌ های قدیمی جهت انجام وظایف در این حوزه شده است. نشان می‌دهد کاربران هتل‌ های امروزی دریافت خدمات هوشمند در این حوزه را به‌ دلیل دیسیپلین جاری نسبت به روش‌ های سنتی ترجیح داده و بیشترین استقبال را از آن می‌کنند. از نظر هتل‌ داران برتر نیز، فراهم آوردن امکانات هوشمند نقش مهمی در بهینه‌ سازی شرایط و خدمات در این اماکن داشته و در تامین رضایت مشتریان و اجرای استاندارد های برتر هتل‌ داری نقش مهمی ایفا می‌کند.

مزایای هوشمندسازی هتل

موضوع خدمات هوشمند هتل از دو دیدگاه قابل بررسی است: نگاه نخست که به مشتریان تعلق دارد، جنبه‌ های مثبت هوشمندسازی هتل را از نقطه نظر بهینه سازی خدمات مورد بررسی قرار داده و به مواردی می‌پردازد که با دریافت خدمات هتل‌ داری از طرف کاربران در بهترین سطح مرتبط است. این موارد در نخستین وهله به امکانات سلف سرویس در بخش‌ های مختلف از رزرواسیون تا انتخاب گزینه‌ های موجود در حوزه این خدمات می‌پردازد. به این ترتیب مشتریان می‌توانند با استفاده از گزینه‌ های هوشمندسازی هتل در بخش رزرو محل، بدون مراجعه حضوری یا کمک گرفتن از کارکنان هتل و در کمترین زمان اتاق مورد نظر خود را رزرو نمایند. این کار هم در محیط هتل و هم خارج از ‌آن توسط ارتباط تلفن هوشمند مشتری با اپلیکیشن‌ های ویژه موجود در پنل هوشمند هتل امکان‌پذیر است. در مرحله بهره‌ برداری از مزایای هتل هوشمند نیز مشتریان تجربه متفاوتی از سرعت و دقت در دریافت خدمات را از سر می‌گذرانند. در هوشمندسازی هتل کلیه تجهیزات موجود با گوشی همراه مشتریان قابل کنترل و تنظیم بوده و خدمات جانبی به‌صورت کاملا انحصاری و شخصی‌ سازی شده برای هر یک از افراد ارائه می‌گردد.

لوگو گروه تجهیزات هتل حائری

پست های مرتبط