ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

نکات بهداشتی درباره تجهیزات هتلی

  • نظر (0)
  • بازدید (162)

اگرچه هتل یک اقامتگاه امن در طول سفر است اما آلوده و کثیف بودن تجهیزات هتلی میتواند باعث سلب آسایش مسافران در اتاق ها شود.

نکات بهداشتی درباره تجهیزات هتلی


یوان های شیشه ای، به هیچ عنوان استفاده نکنید

لیوان ها که جزء اصلی اتاق های هتل هستند خیلی وقت ها در دستشویی یا نزدیک دستشویی قرار داده می شوند. علاوه بر این پوششی که معمولا روی سر لیوان ها قرار می دهند حس تمیزی به مسافران می دهد و فکر می کنند لیوان ها قبل از ورود آنها به اتاق تمیز شده اند. اما در همه هتل ها این گونه نیست. یک خدمتکار هتل به Huffington Post گفته اگرچه لیوان ها بعد از هر چک اوت شسته می شوند اما این کار توسط یک ماشین ظرفشویی انجام می شود که همیشه تمیز نیست. دیگر خدمتکاران گفته اند ممکن است بعد از هر بار تمیز کردن اتاق ها لیوان ها را تعویض نکنند و یا فقط آنها را کمی زیر آب بگیرند.


کنترل تلویزیون

تقریبا واضح است چرا کنترل تلویزیون یکی از کثیف ترین چیزهایی است که در هتل وجود دارد. فکر کنید در خانه خودتان در طول روز چند بار به کنترل دست می زنید. سپس آن را ضرب در تعداد مهمانان یک هتل در طول سال کنید.

طبق گزارش سایت Oyster بعضی از کنترل های هتل ها آزمایش شده اند و در آن ها باکتری هایی مانند E.coli و staph یافت شده است. بسیاری از مسافران کنترل اتاق خود را درون یک کیسه می گذارند تا از تماس مستقیم آن با دست خودداری کنند و پس از چک اوت کیسه را دور می اندازند.


تخت هتل ها به خوبی ظاهرش نیست

برای خیلی از مسافران یک تخت مرتب شده بهترین چیزی است که بعد از یک راه طولانی و خسته کننده می توانند ببینند. اما گول ظاهر این تخت را نخورید. یک تخت مرتب شده می تواند خیلی چیزها را در خود مخفی کرده باشد. از ساس گرفته تا ملحفه های تعویض نشده و سورپرایزهای ناخوشایند دیگر.

اگرچه خیلی از هتل ها ادعا می کنند که ملحفه های کثیف هر روز تعویض می شوند اما بعضی وقت ها بالشت ها، کوسن ها و بعضی دیگر از چیزها مشمول این قانون نمی شوند. بعضی از خدمه هتل گفته اند که بودجه هتل اجازه نمی دهد بالشت ها را بعد از هر چک اوت تعویض کنند.

اگر شما نگران این موضوع در هتلتان هستید باید حتما با مدیر هتل مطرح کنید. شما همیشه این حق را دارید که ملحفه های تمیز درخواست کنید.

لوگو گروه تجهیزات هتل حائری

پست های مرتبط