ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عکس برداری در فست فود یا کافی شاپ

  • نظر (0)
  • بازدید (898)

یکی از آیتم های مهم در فروش فست فودها یا کافی شاپ ها معرفی صحیح و جذاب محصولات می باشد. این آیتم معمولا با منوهای تصویری به صورت مطلوبی قابل تحقق است، شایان ذکر است که در سال های اخیر با توسعه تکنولوژی استفاده از تبلت ها یا میزهای دیجیتال جذابیت های شگرفی در این حوزه به وجود آورده است.

عکس برداری در فست فود یا کافی شاپ

امروزه میزهای دیجیتالی و لمسی در برخی از رستوران های مدرن جایگزین میز های ساده ی عادی شده اند. این میز ها قابلیت استفاده از اینترنت، قابلیت انجام بازی های مختلف، قابلیت سفارش دادن غذا و پرداخت مبلغ آن سر میز، مشاهده دوربین آشپزخانه از سر میز، مشاهده و خواندن روزنامه های روز، قابلیت نقاشی و رنگ آمیزی برای کودکان و همه افراد سر میز، اطلاع از منوی غذا و ورق زدن منو بصورت لمسی، اطلاع از میزان کالری و نحوه آماده سازی و پخت غذاها را دارند.

و یا در برخی از رستوران ها منوی غذا به همراه عکس هر غذا و سایر اطلاعات غذا ها به جای منو های کاغذی در تبلت به مشتریان ارائه می شود. منو تبلت، سیستمی است که به مشتریان در رستوران ها و کافی شاپ ها این امکان را می دهد تا غذاها و نوشیدنی های خود را به وسیله تصویر و فیلم انتخاب کنند. مشتریان امکان مشاهده جزئیات هر غذا و یا سفارش را دارند. این مدل منو ظاهری زیبا و مدرن و کاربری آسان برای مشتری را دارد. امروزه تحت تاثیر ظواهر است.

عکس برداری حرفه ای و تکنیکال از محصولات کمک شایان ذکری به فست فود ها و کافی شاپ ها خواهد نمود. یک تصویر درست از محصول موجود کمک خیلی زیادی به مشتریان در انتخاب شان خواهد نمود. همچنین تبلیغاتی که دارای تصویرهستند، بیشتر از آگهی های تبلیغاتی که فقط نوشته دارند تاثیر گذار هستند. به روش های مختلف از عکس در آثار تبلیغاتی می توان بهره برد و چگونگی افزایش تاثیر گذاری عکس در تبلیغات امری حرفه ای است.

لوگو گروه تجهیزات هتل حائری

پست های مرتبط