ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

طرز تهیه آیس پک برای کافی شاپ

  • نظر (0)
  • بازدید (4423)

یس پک یکی از دسرهایی است که از کوچک و بزرگ، پیر و جوان همه آن را دوست دارند. به همین دلیل آیس پک فروشی ها همیشه سرشان حسابی شلوغ است. در این مطلب طرز تهیه آیس پک پرطرفدار را به شما آموزش داده ایم.

طرز تهیه آیس پک برای کافی شاپ

در فصل تابستان همیشه خوراکی های خنک جایگاه ویژه ای داشته اند از جمله بستنی و آیس پک های خوشمزه با ظاهر جذاب و وسوسه انگیزش، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه آیس پک شکلاتی به روش کافی شاپ در ادامه با ما همراه باشید.

مواد لازم برای ۳ نفر

ستنی شکلاتی ۵۰۰ گرم شیر نصف لیوان تا یک لیوان پودر کاکائو ۱ قاشق غذاخوری خامه صبحانه ۲ قاشق غذاخوری شکلات چیپسی ۱ قاشق غذاخوری اسمارتیز مقداری گردوی ریز خرد شده ۲ قاشق غذاخوری موز ریز خرد شده ۲ قاشق غذاخوری سس شکلاتی به اندازه کافی

طرز تهیه آیس پک

رای درست کردن آیس پک شکلاتی ابتدا بستنی شکلاتی را به همراه پودر کاکائو و شیر و خامه صبحانه داخل مخلوط کن یا میکسر بریزید و دو بار بزنید اگر شیر زیاد باشد شل می شود.

لیوان های سرو را با سس شکلات با سلیقه خود تزئین نمایید البته می توانید از لیوان های سرو کافی شاپی هم استفاده نمایید موز را پوست بگیرید و به قطعات کوچک برش دهید طوری که از نی رد شود.

گردو را پوست بگیرد و ریز کنید از موز خرد شده و گردوی ریز شده در ته ظرف سرو ریخته از اسمارتیز و شکلات چیپسی هم به دلخواه می توانید استفاده نمایید.

آیس پک آماده شده را داخل لیوان سرو بریزید و با اسمارتیز و شکلات چیپسی روی آن را تزئین کنید و نی مخصوص آیس پک که از نی های معمولی درشت تر است استفاده نمایید.

این آیس پک خوشمزه را می توانید به راحتی و ارزان تر از کافی شاپ ها تهیه کنید و در مهمانی ها و مراسم ها سرو نمایید و در کنار خانواده از خوردن آن لذت ببرید. نوش جان.

لوگو گروه تجهیزات هتل حائری

پست های مرتبط