ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

نحوه شناسایی کافی شاپ خوب چگونه است

  • نظر (0)
  • بازدید (366)

اولین مقوله ای که توجه مهمان را ، در بدو ورود جلب می کند ، طراحی دیزاین ، فضا و چیدمان محیط پذیرایی است. در واقع چشمگیر ترین مطلب برای یک کافه نشین ، فضا ، رنگ استفاده شده و مهمترین مورد ، فاصله بین میزها با یکدیگر است.

نحوه شناسایی کافی شاپ خوب چگونه است

این فاصله نباید به قدری باشد که حالت خالی یا اصطلاحا کچل به فضا بدهد و از طرفی نباید به قدری نزدیک باشد که صحبت میز کناری ، تداخلی با مکالمه شما و همراهتان باشد.

نکته دوم ، تیم مدیریت کافه می باشد. در واقع ، اگر کافه را به هرمی تشبیه کنیم ، در راس این هرم ، مدیریت کافه قرار دارد که وظیفه گرداندن کافه به عهده او می باشد. اگر روزی عزیزی در میز کناری شما ، به قدری بلند صحبت می کرد ، یا به هرنوعی حریم میز شما را برهم می زد ، کاملا این حق را به خود بدهید که به مدیریت تذکر بدهید. این یک حقیقت است که بقای کافه مورد علاقه تان ، کاملا رابطه مستقیم با میزان رضایت شما ، از پرسنل کافه دارد. این شما هستید که مالک حقیقی کافه پاتوق تان هستید. نکته بعدی که باید مورد توجه قرار داد ، سرویس دهی کافه می باشد. مهمترین عامل و آیتم یک کافه ، قهوه و قهوه چی کافه می باشد. اگر زمانی به یک کافه رفتید و یک قهوه برای مثال اسپرسو ، سفارش دادید و صدای آسیاب شدن قهوه به گوش نرسید ، بی معطلی از خوردن قهوه تان صرف نظر کنید. قهوه آسیاب شده ، تنها برای چند ساعت امکان استفاده دارد و از دیدگاه حرفه ای ، بیش از دو دقیقه ، قهوه آسیاب شده ، به تدریج ویژگی عطر آگین بودن خود را از دست می دهد. میزان سنجش یک قهوه چی ، فوم شیر است. این که نوشیدنی شیردار شما ، با حجمی از کف برایتان سرو شود ، میزان مهارت نیست. بلکه حجم فوم شیر بستگی به سفارش شما دارد. بقای کافه مورد علاقه تان ، کاملا رابطه مستقیم با میزان رضایت شما ، از پرسنل کافه دارد. این شما هستید که مالک حقیقی کافه پاتوقتان هستید. میزان سنجش یک قهوه چی ،‌فوم شیر است. لاته آرت ، تنها نوعی تزئین است. برای مثال اگر کافه لاته سفارش دادید ، این را به خاطر بسپارید که تنها به اندازه ی نوک قاشق چای خوری باید فوم داشته باشد و فوم نیز ، طعم دلپذیری باید داشته باشد. لاته آرت ، تنها نوعی تزیین است ، لزوما یک قهوه چی که مهارت طراحی روی قهوه دارد ، کیفیت کار مطلوبی ندارد. ظرف و ظروف مورد استفاده نیز به نوعی استاندارد دارند. معمولا قهوه های گرم ، داخل فنجان های سرامیکی سرو می شوند. بد نیست بدانید یکی از استاندارد های سرو قهوه ، شکلات تلخ کنار آن است. پس اگر به کافه ای رفتید و کنار قهوه تان شکلات سرو نشد ، نتیجه این است که نوشیدن قهوه برای بار دوم ، کمی دارای ریسک است.عموما طعم قهوه ، سلیقه است ، اما یاد آوری این نکته نیز کم اهمیت نیست که قهوه خوب ، همیشه تلخ نیست. این طرز فکر که سیروپ ، کاملا بد و مضر است ، اشتباه است. اما سیروپ ، مکمل است نه پایه نوشیدنی. برای نوشیدنی های سرد هم استاندارد ظرف و ظروف وجود دارد. برای مثال کوکتل ها دارای دو طیف لیوان هستند. جام های شراب خوری و لیوان های باریک و بلند. برای تهیه نوشیدنی های سرد ، برای مثال ، موهیتو ، نیاز به مواد اولیه تازه است. اگر موهیتو تست کردید و تلخی زیر زبان تان حس کردید ، بدون شکر از لیمو تازه استفاده نشده است. این فرضیه که لوزومه ، سیروپ یا اسانس بد است و استفاده از آن تقلب است کاملا علط است. برای تغییر این فکر ، بد نیست بدانید که شربت زعفران ، نوعی سیروپ است، اما این را هم بدانید ، سیروپ مکمل است، نه پایه یک نوشیدنی. رنگ و نور کافه که جای خود دارد ، تا به حال به این فکر کرده اید که چرا کافه ها ، عموما رنگ های تیره و قهوه ای کار می کنند اما فست فود ها ، رنگ های جیغ و روشن؟ در مقاله رنگ شناسی کافی شاپ بیشتر به این مطلب پرداخته ایم.

لوگو گروه تجهیزات هتل حائری

پست های مرتبط