ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

دکوراسیون فست فود و رستوران

  • نظر (0)
  • بازدید (388)

مشتریان حتی بهترین غذا را دوست ندارند در محیط نامناسب میل کنند و همچنین مشتری‌ها در یک محیط زیبا، کمتر به اشتباهات سرویس‌دهی اهمیت می‌دهند. با توجه به نوع رستوران مدت زمان نشستن مشتریان در رستوران نیز تغییر می کند.

 دکوراسیون فست فود و رستوران

مثلآ در رستوران های فست فود بهتر است مشتریان زمان کوتاه تری را در رستوران بگذرانند. زیرا در فست فودها بهتر است غذا سریع تر میل شود و میز و صندلی برای سایر مشتری هایی که در انتظار هستند فراهم شود همچنین میتوان با استفاده از مصالح فلزی در دکوراسیون فست فود فضایی سرد ایجاد کرد.

اما در بعضی از رستوران ها بهتر است دکوراسیون به نحوی باشد که مشتریان تمایل داشته باشند زمان بیشتری را در رستوران سپری کنند. با استفاده از چرم های مصنوعی و چوب و پارچه های ضخیم میتوان فضای گرم ایجاد کرد.

رنگ امیزی و دکوراسیون فست فود و رستوران در اشتها نیز تاثیر می گذارد. می توان از رنگ های زرد و قرمز و قرمز مایل به قهوه ای برای ایجاد اشتها در دکوراسیون فست فود و رستوران استفاده کرد.

از دیگر عوامل مهم در دکوراسیون فست فود و رستوران نور پردازی است. نور پردازی قوی در دکوراسیون فست فود باعث افزایش انرژی مشتریان و مصرف بیشتر غذا می شود. اما در کافی شاپ ها و رستوران های دنج مشتریان نور کمتر را ترجیح می دهند.

خلاقیت در طرح میز و صندلی نیز موجب جذب مشتری می شود. مشتریان با مشاهده میز و صندلی های خاص و جالب در یک رستوران مشتاق می شوند تا حتما آن رستوران را امتحان کنند و از محیط لذت ببرند.

در طراحی میز و صندلی برای هر فرد باید فضای مناسبی در نظر گرفته شود و افرادی که درکنار هم غذا می خورند باید فضای کافی برای غذا خوردن را داشته باشند. و باید حتماً صندلی مخصوص کودک نیز در رستوران مهیا باشد. بهتر است طراحی میزها به گونه ای باشد که امکان کم و زیاد کردن آنها وجود داشته باشد. و میز با سایزهای مختلف برای مشتریان با تعداد مختلف باید موجود باشد.

بهتر است طراحی رستوران و فست فود به گونه ای باشد که آشپزخانه در معرض دید مشتریان باشد و اینکار برای مشتری اعتماد ایجاد می کند. مشتری با مشاهده چگونگی تهیه غذا از سالم و تمیز بودن غذای خود مطمئن می شود. البته داشتن آشپزخانه ای که از تجهیزات مناسب تهیه شده است لازمه این امر مهم می باشد.

جنس کف رستوران یا فست فود باید کاملاً قابل شستشو باشد و بهتراست از سرامیک و یا سنگ استفاده شود. البته طبق دستور اداره بهداشت باید در کف و دیواره های آشپزخانه از سرامیک و کاشی روشن استفاده شود.

لوگو گروه تجهیزات هتل حائری

پست های مرتبط