ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

تفاوت‌های ماکروفرهای صنعتی و خانگی

  • نظر (0)
  • بازدید (156)

ماکروویوهای صنعتی برای ۵۰ تا ۲۵۰ مرتبه استفاده در یک روز کاری ساخته می‌شوند، در حالی که ماکروویوهای خانگی تنها برای ۳ تا ۵ بار استفاده در روز ساخته می‌شوند.

تفاوت‌های ماکروفرهای صنعتی و خانگی

در این بخش از آشنایی با ماکروفر های صنعتی قصد بررسی تفاوت این دستگاه ها را با نوع انگی داریم، ماکروفرهای خانگی برای 3 الی 5 بار استفاده درروزطراحی و ساخته می شوند. در حالیکه انواع صنعتی آن برای 50 تا 250 مرتبه استفاده در روز طراحی و ساخته شده است.

درانواع ماکروویوهای خانگی، لامپ اشعه آن درکنار محفظه داخلی دستگاه قرار دارد و پخش اشعه به کمک انعکاس و رفلکس در محفظه داخلی انجام می شود. به همین دلیل سطح کلی مواد غذایی به صورت یکسان درمعرض تابش اشعه قرار نمی گیرد. درنتیجه بعضی قسمت های مواد غذایی به خوبی گرم نمی شود. برای رفع این مشکل سینی های گردان در مایکروویوهای خانگی تعبیه شده است.

در مایکروفر صنعتی لامپ مگنترون در قسمت بالای محفظه داخلی تعبیه شده است و اشعه مایکروویو به صورت یکنواخت و یکسان از قسمت بالا به تمامی قسمت های مواد غذایی ساطع می گردد. به همین دلیل این نوع از مایکروویوها نیازی به سینی گردان ندارند. لامپ اشعه مگنترون در مدل های صنعتی قوی تر بوده و قدرت نفوذ اشعه ماکروویو در آن ها بیشتر از انواع خانگی آن می باشد، به همین دلیل پخت مواد غذایی در ماکروفر با سرعت بیشتری انجام می شود.

لوگو گروه تجهیزات هتل حائری

پست های مرتبط