ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

تجهیزات کافی شاپ : دستگاه قهوه ساز

  • نظر (0)
  • بازدید (379)

مهمترین و پر اهمیت ترین تجهیز در هر کافی شاپ یک دستگاه قهوه ساز است. انتخاب و خرید یک دستگاه اسپرسوساز در هنگام شروع به کار یک کافی شاپ کار ساده ای نیست، بخاطر اینکه صدها مدل مختلف با قیمت های متنوع در بازار وجود دارد که انتخاب را پیچیده و گیج کننده خواهد نمود.

تجهیزات کافی شاپ : دستگاه قهوه ساز

خرید قهوه ساز و اسپرسوساز

قهوه یکی از نوشیدنی‌های پر طرفدار در میان افراد است و انواع مختلفی دارد و به شکل‌های متفاوتی دم می‌شود. یکی از بهترین راه‌ها برای دم کردن قهوه استفاده کردن از قهوه ساز‌ها و یا دستگاه‌های اسپرسو ساز است چرا که این دستگاه ها در مدت زمان بسیار کوتاهی قهوه را حاضر کرده و ضمن اینکه کار کردن با آنها کار ساده‌ای است امکان درست کردن انواع مختلف نوشیدنی‌های قهوه دار را برای افراد فراهم می‌کنند.

انواع قهوه ساز و اسپرسو ساز

دستگاه‌های قهوه ساز و اسپرسوساز انواع و مدل‌های مختلفی دارند اما به صورت کلی می‌توان آنها را به دو دسته قهوه و اسپرسوسازهای خانگی و صنعتی تقسیم کرد. همانطور که مشخص است قهوه سازهای صنعتی نسبت به دستگاه‌های خانگی کاربری و طرز استفاده پیچیده‌تر و کاربردها و قابلیت‌های بیشترو پیشرفته‌تری دارند.

تنوع اسپرسوساز و قهوه سازهای سایت لوازم خونگی

اگر به دنبال خرید یک دستگاه اسپرسوساز و یا قهوه ساز با کیفیت برای منزل یا محل کار خود هستید می‌‎توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی و در قسمت مربوط به قهوه ساز و اسپرسو سازها انواع مدل‌های قهوه ساز با برندهایی مختلف همچون فیلیپس (philips)، بوش (bosch)، تفال (tefal)، مولینکس (moulinex)، دلونگی (delonghi)، فلر(feller)، بیم (beem)، باریتون (bariton)، میگل (migel) و... را مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید.

لوگو گروه تجهیزات هتل حائری

پست های مرتبط