ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

بهداشت هتلی و تاثیر آن در رضایت میهمانان

  • نظر (0)
  • بازدید (186)

یکی از مهمترین نکاتی که بعد از خروج مسافر از اتاق هتل باید به آن توجه شود مسائل مربوط به تمیز بودن تجهیزات هتلی مورد استفاده در آن میباشد .

بهداشت هتلی و تاثیر آن در رضایت میهمانان

هتل ها از چه مواد شوینده ای استفاده می کنند؟

بهداشت هتل ها و ضدعفونی مکان های توریستی و گردشگری، همواره یکی از دغدغه های هتل داران و فعالان حوزه صنعت گردشگری بوده است. این روزها، باتوجه به شیوع بیماری کرونا، اهمیت این موضوع دوچندان شده است. صنایع متعددی وجود دارند که به صنعت گردشگری و هتل ها وابسته هستند. بعنوان مثال، هتل ها هر روز کوهی از لباس را رختشویی می کنند و این یک بخش جداناشدنی از تجارت آنها است. حوله ها، ملافه ها و پرده ها باید تمیز باشند و آماده استفاده توسط مهمانان هتل باشند. بنابراین، واضح است که در راستای بهداشت هتل ها، یکی از نیازهای هتل ها، استفاده از مواد شوینده صنعتی و ضدعفونی کننده مناسب و البته، بصرفه از لحاظ اقتصادی می باشد.

نحوه ی تامین مواد شوینده مورد نیاز هتل ها

هتل ها، متل ها و استراحتگاه های بین راهی، مواد پاک کننده لباسشویی خود را به صورت عمده از شرکت های تأمین کننده شوینده و ضدعفونی کننده یا در برخی موارد مستقیماً از تولیدکننده مواد شوینده تهیه می کنند.

در این مقاله، ما در مورد پاک کننده های مختلف لباسشویی برای هتل ها، متناسب با نیازهای متعدد و ویژه آن ها، صحبت خواهیم کرد. هتل ها از محصولات رختشویی صنعتی یا تجاری استفاده می کنند که عموماً کاراتر و مؤثرتر از مواد شوینده لباسشویی هستند که در فروشگاه ها برای مصارف مصرفی معمولی و خانگی فروخته می شوند.

علاوه بر این، بسیاری از شوینده های صنایع حاوی فسفات هستند. فسفات یک ماده شیمیایی معدنی می باشد که سالها جزء اصلی مواد شوینده دستی و ماشین های ظرفشویی و رختشویی بوده است. فسفات ها در حالی که در تمیز کردن موثر بودند، از نظر محیط زیست آسیب رسان، محسوب می شدند. استدلالی که برای مضر بودن آن ها برای محیط زیست بکار می رود این است که، وقتی فسفات ها از طریق آبراه ها و کانال های فاضلاب و پسماند وارد محیط می شوند، تبدیل به منبعی برای تغذیه باکتری ها می گردد. این باکتری ها مصرف کننده اکسیژن داخل اقیانوس ها هستند و در کمبود اکسیژن در اقیانوس ها نقش دارند. به همین دلیل، فسفات ها از ترکیبات بسیاری از شوینده های لباسشویی مسکونی حذف شده اند.با این حال ، آنها هنوز هم به طور گسترده در مصارف تجاری استفاده می شوند. در این مقاله تلاش می کنیم به روشن تر شدن این موضوع بیشتر بپردازیم. بنابراین همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد فسفات موجود در پاک کننده ها کسب کنید.یکی دیگر از موضوعاتی که هتل داران در زمینه بهداشت هتل ها با آن سروکار دارند، از بین بردن لکه ها و آلودگی های ناشی از مواد آرایشی مصرفی مسافران هتل ها می باشد. همه ی ما به نوعی، در زمان های خاصی، در هتل ها اقامت داشتیم. ممکن است برای ما هم پیش آمده باشد که در حین استفاده از مواد آرایشی، لکه هایی بر روی میز، ملافه یا حتی موکت کف اتاق ایجاد شده باشد. آرایش مهمانان هتل، سخت ترین لکه های لباسشویی هتل را ایجاد می کند. در این زمان ها، بهترین استراتژی در وهله ی اول استفاده از دستمال مربوط است. به همین منظور طبق دستورالعمل نظافت اغلب هتل ها در سراسر کشور، در هر اتاق چند دستمال مرطوب آرایش رایگان در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

لوگو گروه تجهیزات هتل حائری

پست های مرتبط