ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

بهترین «ترکیب رنگ» آشپزخانه کدام است ؟

  • نظر (0)
  • بازدید (1029)

از ساده به شورانگیز، نمونه آشپزخانه‌هایی که برایتان قرار داده‌ایم به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین ترکیب رنگ را برای در و دیوار اتاق یا آشپزخانه و کابینت های خود انتخاب کنید.

بهترین «ترکیب رنگ» آشپزخانه کدام است ؟

آشپزخانه روح خانه است. استفاده از رنگ های مناسب در آشپزخانه راهی عالی برای ایجاد شخصیت در فضا است بدون اینکه نیاز به تعمیرات اساسی باشد. اما با وجود بی نهایت رنگ، انتخاب رنگ دکوراسیون آشپزخانه می تواند مشکل باشد و این سوال پیش می آید که چه رنگی برای آشپزخانه مناسب است. وقتی صحبت از رنگ آشپزخانه می شود رنگ سفید، خاکستری، آبی، قرمز، زرد و سبز واقعاً می درخشند. اما از نظر علمی اثبات شده است که رنگ های خنثی گرم و رنگ های روشن بهترین انتخاب ها هستند. رنگ های گرم تر مانند قرمز، باعث تحریک اشتها می شوند و این تنها چیزی است که می خواهیم در آشپزخانه خود احساس کنیم. درست است؟ شاید هم نه! از کجا بدانیم که کدام رنگ به بهترین شکل طراحی آشپزخانه ما را تکمیل می کند و بهترین تاثیر را دارد؟ یا از کجا مطمئن باشیم که چه رنگ هایی مکمل کابینت چوبی ماست؟ باید کمی بیشتر بدانیم. پس قبل از اینکه برای خرید اولین قوطی رنگ بیرون بروید، به این مقاله نگاهی بیندازید تا ببینید چه رنگی برای آشپزخانه مناسب است.این اطلاعات و حقایق در مورد رنگ ها، قطعاً شما را شگفت زده می کند.

۱. رنگ های خنثی سرد

طبق قوانین، رنگ های بسیار تیره، خنثی های سرد مانند آبی، سبز و بنفش برخلاف افزایش ایجاد حس آرامش در افراد، حس اشتیاق به خوردن را کاهش می دهد. بنابراین، آنها برای آشپزخانه توصیه نمی شوند. با این حال، انتخاب رنگ آشپزخانه قطعاً یک سلیقه شخصی است. اگر مصمم بر این انتخاب خود هستید می توانید با اضافه کردن یک یا دو رنگ گرم در فضا تعادل به وجود آورید.

۲. رنگ های خنثی گرم

بسیاری از افراد رنگ های خنثی را کسل کننده می دانند، اما مجبور نیستید خنثی را یکدست و کسل کننده داشته باشید. با ترکیب کمی قرمز، زرد یا نارنجی، با رنگ های خنثی مانند رنگ سفید، می توانید یک ظاهر جذاب گرم داشته باشید. برای ایجاد حس آرامش اضافه کردن کمی سبز، آبی یا بنفش نیز ایده خوبی است. بسته به نوع رنگ خنثی شما، با رنگ آمیزی مناسب و کافی، هر رنگی می تواند از حوزه خنثی عبور کند. حواستان باشد، آشپزخانه قرار نیست با تنوع رنگی تبدیل به اتاق کودک شود! رنگ های دسته دوم و سوم را می توانید در ظروف، اشیای تزیینی و یا گیاهان به آشپزخانه بیاورید. نه مبلمان اصلی

۳. رنگ قرمز

رنگ قرمز با عشق، گرما و راحتی همراه است و بهترین رنگ برای تحریک اشتها است. حتی اگر رنگ قرمز برای همه مناسب نباشد، در سایه های مختلفی موجود است که می تواند آن را روی دیوارها یا کابینت ها به کار برد. در آشپزخانه ای با رنگ های تیره زیاد، رنگ قرمز می تواند تاریکی را به راحتی از بین ببرد. یک آشپزخانه با وسایل خاکستری می تواند کاملاً با رنگ قرمز گرم جفت شود و توجه مخاطب را کاملا به خود جلب کند.

۴. رنگ قهوه ای

قهوه ای نماد زمین است، همان مکانی که غذای ما از آنجا می آید. بنابراین، به نظر شما منطقی نیست که مقداری رنگ قهوه ای را در آشپزخانه استفاده کنید؟ از آن جایی که یکی از رنگ های خنثی ها محسوب می شود، ترکیب آن با اکثر رنگ ها کاملاً زیباست. برای داشتن ظاهری کاملاً طبیعی، قهوه ای گرم را با سبز تیره ترکیب یا در دیوارها یا کابینت ها از قهوه ای مایل به قرمز استفاده کنید.

۵. رنگ سفید

بیشتر ما روز خود را در آشپزخانه آغاز می کنیم و انتخاب رنگ سفید که روشن ترین رنگ است، یکی از بهترین ها برای انرژی بخشیدن به یک اتاق و ایجاد حس تازگی و تمیزی به آن است. طراحان مشهوری چون کریستوفر پیکاک معتقدند که آشپزخانه های تمام سفید درجه یک هستند و از آنجایی که تقریباً با هر سبک دکور یا رنگی به راحتی ترکیب و جفت می شود، می توانید از آن به عنوان پایه برای افزودن رنگ های روشن استفاده کنید حتی برای جذابیت بیشتر فضا، پیشنهاد می کنیم طراحی سفید روی سفید را حتما امتحان کنید. رنگ سفید را برای همه چیز انتخاب کنید. حتی دیوارها، کابینت ها، کف، جزیره. این ظاهر جذاب را با چراغ آویز از جنس استیل کامل کنید تا به جلوه ای خاص و منحصر به فرد برسید.

۶. رنگ زرد کمرنگ

رنگ زرد مانند رنگ سفید، حداکثر نور محیط را منعکس می کند. اگر در خانه ای تاریک زندگی می کنید زرد بهترین گزینه است. با این حال، رنگ زرد فاقد آن احساس سردی است که سفید اغلب مستعد آن است. زرد چون جزء رنگ های شاخص است، نظر مخاطب را به راحتی به خود جلب می کند و می تواند ترکیب آن با کابینت چوبی، آشپزخانه را کامل کند.

لوگو گروه تجهیزات هتل حائری

پست های مرتبط