ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ایده هایی برای داشتن آشپزخانه ی جزیره ای زیبا

  • نظر (0)
  • بازدید (835)

اشپزخانه های جزیره ای شماری از نیازهای هر خانه را رفع می کنند. این آشپزخانه ها علاوه بر این که می توانند زیبایی خاصی به منزل شما ببخشند، به افزایش قابلیت و بهره وری اتاق کمک می کنند.

ایده هایی برای داشتن آشپزخانه ی جزیره ای زیبا

آشپزخانه جزیره ای مورد علاقه بسیاری از افراد است به خصوص در طراحی مدرن، اگر برای آشپزخانه کوچک خود به دنبال مدل جزیره آشپزخانه مدرن هستید این پست حتما به درد شما می خورد. در این مقاله چند عکس زیبا از مدل جزیره برای آشپزخانه همراه با توضیحات مفید آورده شده است.

1. به کاربردی بودن جزیره فکر کنید

میزهای فولادی ضد زنگ را می‌توان در فروشگاه‌های عرضه‌ی محصولات و وسایل رستورانی پیدا کرد. در این فروشگاه‌ها، طراحی‌های مینیمالیستی همراه با قیمت فوق‌العاده پایین، گزینه‌های عالی برای جزیره در آشپزخانه های کوچک هستند. میزهای کار را می‌توان با افزودن یک لایه‌ی چوبی بر روی رویه‌ی آن به بهترین گزینه برای آشپزخانه های کوچک تبدیل نمود.

2. رویه چوبی انتخاب کنید

میزهای کوچک با رویه‌ی چوبی برای سرآشپزهایی که همواره در حال خرد کردن و برش دادن سبزیجات هستند، ایده‌آل می‌باشند. این میزها در اندازه‌های مختلف موجود هستند، ازجمله نمونه‌های مربعی کوچک که برای آشپزخانه های کوچک بهترین گزینه هستند. از طرف دیگر، این میزها به دلیل کاربردهای فراوان در پخت و پز از ایده‌های خوب طراحی جزیره برای آشپزخانه های کوچک به شمار می آیند.

3. فضایی برای ذخیره‌سازی در نظر بگیرید

با انتخاب جزیره‌ای که دارای قفسه، کابینت یا کشو در قسمت زیرین است، بیشترین استفاده را از فضای اشغال شده توسط جزیره ببرید. اگر قصد دارید برای همیشه به بخشی از آشپزخانه خود تبدیل کنید،‌ در فضای بالای جزیره یک قلاب دیگ و قابلمه اضافه کنید (و کابینت‌ها را برای گذاشتن وسایل دیگر خالی کنید).

4. طراحی کاشی روی کاشی را انتخاب کنید

اگر به دنبال طراحی کمی قدیمی‌تر و کلاسیک‌تر برای آشپزخانه کوچک جزیره ای هستید، می‌توانید نمای کاشی روی کاشی را برای جزیره در آشپزخانه های کوچک انتخاب کنید. ظاهر زیبا از گذشته را با طراحی‌های مدرن ترکیب کنید تا قلب خانه‌ی شما به ترکیب کامل و بی نقصی از گذشته و حال تبدیل شود.

5. ارتفاع پیشخوان را بالاتر ببرید

اگر فضای کافی برای قرار دادن جزیره در مرکز آشپزخانه را ندارید، آن را عمود بر کابینت یا دیوار قرار دهید. این کار فضای اضافی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید صندلی گذاشته و از آن به عنوان یک پیشخوان نهایت بهره را ببرید.

6. جزیره و میز ناهارخوری را با هم یکی کنید

وقتی فضایی که در اختیار دارید به قدری کوچک است که تنها می‌توانید میز ناهارخوری یا جزیره را داشته باشید و هیچ حق انتخاب دیگری برای شما وجود ندارد، بهترین گزینه این است که این دو را با هم یکی کنید. برای این منظور، میزی را انتخاب کنید که از طرفین جمع می‌شود. این میزها بسیار کاربردی هستند؛ وقتی مهمان دارید می‌توانید طرفین آن را باز کنید و در مواقع عادی با جمع کردن آن فضای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

7. طراحی جزیره برای آشپزخانه کوچک باید تاثیرگذار باشد

کوچک بودن جزیره آشپزخانه به این معنی نیست که نمی‌تواند مرکز توجه کل فضای خانه باشد. انتخاب یک رنگ خاص با ریزه‌کاری‌ها و مشخصه‌های غیرمنتظره مانند صندلی‌هایی با پایه بلند که با کابینت‌های رنگ روشن مطابقت دارند، جلوه‌ی جزیره را نمایان‌تر خواهد کرد.

لوگو گروه تجهیزات هتل حائری

پست های مرتبط