ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

انواع هتل ها از لحاظ ستاره

  • نظر (0)
  • بازدید (241)

درجه بندی هتل ها بر اساس کیفیت آنها میباشد . این کیفیت بر اساس مشخصه هایی نظیر خدمات رستوران هتل، تفریحات‏، چشم انداز اتاق ها، امکانات و سایز اتاق ها، داشتن اسپا و خدمات ورزشی، موقعیت مکانی و موارد این چنینی ارزیابی می شود.

انواع هتل ها از لحاظ ستاره


هتل های ۲ ستاره

این هتل ها مخصوص افرادی است که نگران هزینه های اقامتشان هستند،بنابراین برای کاهش قیمت ها برخی از امکانات محدود میشوند ولی به درخواست مهمانان و با صرف هزینه ای جدا در اختیار آنها قرار میگیرد . - معمولا دو الی چهار طبقه - در نزدیکی جاذبه های ارزان قیمت - امکانات داخل اتاق ها ‏ تمیز ، اما لوکس و گران قیمت نیستند - ‏معمولا فاقد رستوران اند اما اطراف آن رستوران هایی با قیمت مناسب یافت میشود.


هتل های ۳ ستاره

این هتل ها دارای فضای بزرگتر و لابی شیک تر و مجهزتری نسبت به هتل های دو ستاره میباشند. معمولا ‏شخصی برای حمل چمدان های مسافران وجود ندارد. فاصلع زیادی تا مارکز خرید یا جاذه های گردشگری منطقه ندارند و در سطح متوسط قرار دارند.
- صبحانه به ‏صورت بوفه و ناهار و شام نیز در برخی از آنها سرو می گردد که باید با پرداخت هزینه ‏جداگانه از این امکانات استفاده کرد.
- برخی از آنها دارای باشگاه و استخر میباشد ولی هیچ باید برای وجود آنها در هتل نمیباشد.


هتل های ۴ ستاره

نسبت به هتلهای دو ستاره و سه ستاره دارای فضای رسمی تر و بزرگتری میباشند . هدف اصلی کارکنان این هتل ها تامین راحتی و آسودگی میهمانان میباشد بنابراین آموزش های بیشتر و سخت تری نسبت به هتل ‏های درجه پایین تر می بینند .بر خلاف هتل های دوستاره و سه ستاره در این هتل ها فردی برای ‏حمل کردن چمدان های مسافران مشخص شده است و آنها را تا اتاقهایشان همراهی می کند. - تمیز کردن اتاق ها در هر ساعت از روز که مسافر بخواهد - دارای پارکینگ - دارای امکانات ورزشی و یک استخر


هتل های ۵ ستاره

هتل های پنج ستاره باید بهترین خدمات و امکانات را داشته باشند. این هتل هادارای فضایی بزرگ می باشد. لابی این هتل ها بسیار بزرگ و لوکس طراحی می شود ،این هتل ها معمولا در مرکز شهر قرار دارند تا دسترسی به بسیاری از اماکن دیدنی شهر راحت تر ‏امکان پذیر باشد.
- دارای باکیفیت ترین مبلمان و تختخواب
- داشتن امکاناتی نظیر ‏VCR‏ ، لوازم بهداشتی با کیفیت ، دستگاه ‏پخش کننده ‏CD‏ و ‏DVD‏ ، مینی بار و سایر امکانات اولیه اتاق ها نظیر حمام مجهز به سشوار ، حوله ، دمپایی ، خط تلفن ، ‏تلویزیون و …

لوگو گروه تجهیزات هتل حائری

پست های مرتبط