ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

انواع سرویس در هتل ها کدامند

  • نظر (0)
  • بازدید (545)

بیشتر افرادی که به سفرهای خارجی میروند با سرویس ها و اصطلاحات انواع اتاق در هتل ها آشنا می باشند. هتلها به مسافران و میهامانان خدمات و سرویس هایی ارائه می نمایند که میتواند برای آنها از اهمیت خاصی برخوردار باشد ، پس باید در انتخاب سرویس هتل و محل اقامت بسیار دقیق باشیم.

انواع سرویس در هتل ها کدامند

زمانی که بخواهید یک اتاق در یک هتل رزرو کنید از شما میپرسند چه نوع سرویس اتاقی نیاز دارید در این مقاله ما قصد داریم که به صورت کامل برسی کنیم که معنای کلمات سرویس اتاق های هتل چیست؟ هر نوع اتاقی که دریافت کنید بسته به هزینه ای که برای آن میپردازید و نوع خود هتل خدمات متفاوتی را به شما ارائه میدهند. منظور از سرویس هتل ها امکاناتی هست که شما در مدت اقامت خود در هتل برخوردار هستید. در طبقه بندی استاندارد سرویس در هتل ها به دو صورت ارائه میشود : یا به صورت خدمات اضافی هستند که شما جدا از خدمات اتاقتان دریافت می‌کنید و رایگان نیستند. یا به این صورتی هستند که همراه با سرویس های اتاق هستند و شما پول اضافی پرداخت نمی‌کنید. درواقع 7 نوع سرویس هتل داریم که هرکدام از این 7 نوع میزان بهره مند بودن شما در استفاده از خدمات هتل را برای شما تعریف می‌کند.

سرویس only room یا O.R ( سرویس اتاق تنها )

این سبک اتاق ها معمولا به این معنا هستند که شما فقط پول اتاق را پرداخت می‌کنید و همراه اتاقی که رزرو کردین خدمات دیگری دریافت نمی‌کنید , پس اگر قصد استفاده از خدمات صبحانه و وعده های دیگر را ندارید بهتر است که ازاین نوع سرویس یعنی سرویس O.R استفاده کنید. اتاق‌های only room ارزان‌ترین اتاق‌ها یک هتل هستند.

سرویس BED AND BREAKFAST یا BB ( سرویس اتاق همراه با صبحانه )

همانطور که از اسمش پیداست هتل BB درواقع به این صورت هست که شما همراه اتاق از سرویس صبحانه هم برخوردار می‌شوید. ما به شما توصیه می‌کنیم که سعی کنید برای سفر های تفریحی از این سرویس که همراه با صبحانه است استفاده کنید . چون به صرفه تر است.

سرویس HALF BOARD یا HB ( صبحانه و یک وعده غذا )

درواقع شما با تهیه این سرویس به همراه اتاق و وعده صبحانه، یک وعده نهار یا شام دریافت می‌کنید. که البته جزئیات این سرویس بستگی به خود هتل و ساعت‌هایی که شما در هتل حضور دارید دارد. در شهرهایی که شب‌های روشن و فعالی دارند صرف شام منطقی‌تر خواهد بود، زیرا به دلیل استقبال مردم از رستوران‌های سطح شهر، قیمت غذاها معمولا بالاتر است.

سرویس FULL BOARD PLUS (تمام وعده های غذایی همراه با نوشیدنی کنار آنها)

شما در این سرویس تمام وعده های غذایی را در تایمی که هتل ارائه میدهد کنار نوشیدنی های همراه آن میتوانید بدون پرداخت مبلغ اضافی در یافت کنید . به صورت خلاصه اگر بگیم سرویس FB به این معناست که شما تمامی وعده های غذایی رو روی اتاق دریافت می‌کنید و لازم نیست که برای آن پول جدا بپردازید. سرویس all inclusive یا all به این معنا است که شما تمام خدمات هتل را ازجمله تمام وعده‌های غذایی و دسرها و میان وعده‌ها و نوشیدنی‌های هتل را هم می‌توانید روی سرویس های اتاق داشته باشید و دیگر جدا پول نپردازید. در هتل‌های پیشرفته‌تر خدمات بیشتری مثل ماساژ و استفاده از سرگرمی‌های آبی و غیره هم شامل این خدمات می‌شوند اما همراه با یک سری محدودیت می‌شوند.

سرویس ULTRTA ALL INCLUSIVE یا UALL

شما در این سرویس تمام سرویس ها و خدمات هتل را به صورت شبانه روزی و رایگان دریافت می‌کنید که معمولا در کشور ترکیه در هتل‌هایی واقع در کوش آداسی , بدروم , مارماریس و غیره ارائه می‌گردد.

لوگو گروه تجهیزات هتل حائری

پست های مرتبط