ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

انواع اتاق در هتل و تجهیزات آن

  • نظر (0)
  • بازدید (208)

تمامی افرادی که علاقه‌ی زیادی به سفر دارند، مواردی زیادی مانند نوع اتاق ، تجهیزات هتلی هوشمند، قیمت، نوع تخت، تعداد ظرفیت هتل، تعداد تخت های موجود در اتاق، دکوراسیون داخلی، مبلمان و نوع سرویس دهی را در نظر میگیرند.

انواع اتاق در هتل و تجهیزات آن

علاوه بر تنوع اقامتگاه ها از هتل های چند ستاره تا هتل آپارتمان و متل، با اتاق های مختلفی نیز در یک هتل مواجه می شوید؛ حتی ممکن است اصطلاحات و عباراتی را در هنگام رزرو آنلاین ببینید که برایتان نامأنوس باشند. با در نظر گرفتن این موضوع، بهتر است کمی بیشتر با انواع اتاق ها و اصطلاحات مربوط به این حوزه آشنا شوید.

انواع اتاق‌های موجود در هتل‌ها

به طور کلی می توان گفت که در همه نقاط جهان یک دسته بندی استاندارد برای اتاق های موجود در هتل ها وجود دارد که می توان آن را در طبقه بندی زیر خلاصه کرد: سوئیت اداری Office Suite سوئیت کنفرانس Conference Suite سوئیت کوچک Mini Suite سوئیت معمولی Junior Suite سوئیت دو لوکس Deluxe Suite سوئیت دوبلکس Duplex Suite سوئیت مسافرین مهم VIP Suite سوئیت مجلل Imperial Suite سوئیت محصور Pent house Suite سوئیت ماه عسل Fiesta Suite سوئیت ماه عسل (برای اقامت ) Dolce vita Suite سوئیت یک نفره Single Suite کابانا Cabana

لوگو گروه تجهیزات هتل حائری

پست های مرتبط