ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

آنچه که باید درباره تجهیزات هتلی بدانید

  • نظر (0)
  • بازدید (351)

هتل ها جزئی از امکانات گردشگری و اقامتی یک شهر و منطقه هستند و هرچقدر میزات تجهیزات هتلی به روز تر و پیشرفته تر باشند نظر مسافران بیشتر به سوی آن جذب میشود.

آنچه که باید درباره تجهیزات هتلی بدانید

مهمترین نکات در تجهیز هتل

وقتی برای انجام امور کاری یا تفریحی به شهر یا کشور دیگری سفر می‌کنید، مهمترین بخش سفر شما را اقامت در یک هتل مجهز و با امکانات رفاهی و آسایشی تشکیل می‌دهد. به نظر می‌رسد که گردآوری تجهیزات هتل به شکلی که تمام نیاز مسافران را به خوبی تامین کند کار بسیار سختی خواهد بود، در این مقاله به تمام نکات و چالش‌های تجهیز هتل خواهیم پرداخت که اگر روزی به فکر افتتاح هتل افتادید با آنها آشنا باشید و بدانید که به چه تجهیزاتی برای اداره یک هتل نیاز است.

تجهیزات هتلداری چیست؟

وقتی صحبت از تجهیزات هتلداری می‌شود، منظور تمامی مسائل و لوازم مربوط به تجهیزات خانه ‌داری، تجهیزات اتاق هتل، تجهیزات لابی، پذیرش، تجهیزات رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، تجهیزات بخش لاندری و آشپزخانه، تجهیزات بخش تفریحی و امکانات رفاهی در یک هتل است. اصولا هر چه این تجهیزات مدرن‌تر، به‌روزتر و با کیفیت‌تر باشد، مجموعه در جلب رضایت مشتریان موفق‌تر خواهد بود و رعایت این مسائل در برندینگ هتل نقشی بسیار اساسی و مهم خواهند داشت. معمولا هتل‌های معروف و مشهور در بخش تامین تجهیزات هتل با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و سعی می‌کنند با استفاده از نیروهای مجرب در تیم های دکوراتور، بخش‌های خدماتی و رزروشن و تهیه بهترین آشپزها از یکدیگر پیشی بگیرند، مهمترین مسئله در کسب رضایت مشتریان ارائه خدمات بهتر چه از نظر نیروی انسانی و چه از نظر تجهیزات هتلی است.

لوگو گروه تجهیزات هتل حائری

پست های مرتبط