ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

آشنایی با چند نمونه از تجهیزات هتلی هوشمند

  • نظر (0)
  • بازدید (371)

تجهیزات هتلی هوشمند شامل انواع دستگاه‌ها و سیستم‌های الکترونیکی است که به هتل‌ها کمک می‌کنند تا بهترین خدمات را به مهمانان خود ارائه دهند و عملکرد بهینه‌تری داشته باشند. برخی از تجهیزات هتلی هوشمند عبارتند از:

آشنایی با چند نمونه از تجهیزات هتلی هوشمند

1. سیستم مدیریت هتل (PMS): این سیستم‌ها به هتل‌ها کمک می‌کنند تا عملیات مختلف مانند رزرواسیون، مدیریت اتاق‌ها، صدور فاکتور و مدیریت مشتریان را به صورت موثرتری انجام دهند.


2. دستگاه‌های کنترل هوشمند اتاق: این دستگاه‌ها شامل سیستم‌های کنترل دما، روشنایی، پرده‌ها و دیگر تجهیزات اتاق می‌شوند که به مهمانان امکان کنترل آسان و هوشمند را فراهم می‌کنند.


3. تجهیزات امنیتی هوشمند: این تجهیزات شامل دوربین‌های مداربسته، سیستم‌های اعلام حریق و کنترل دسترسی به اتاق‌ها و اماکن مختلف هتل می‌شوند.


4. سیستم‌های خدمات مهمان: این سیستم‌ها شامل دستگاه‌های خودپرداز، سیستم‌های خدمات اتاق و ارتباط مستقیم با مهمانان برای ارائه خدمات بهتر می‌باشند.


5. تجهیزات انرژی‌مدار: این تجهیزات شامل سیستم‌های مدیریت مصرف انرژی، نورپردازی هوشمند و سیستم‌های خنک‌کننده هوشمند می‌باشند.


با استفاده از این تجهیزات هوشمند، هتل‌ها می‌توانند بهبود یافته در تجربه مهمانان، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و افزایش کیفیت خدمات خود را تجربه کنند.


معرفی چند نمونه

تلفن هتلی

تلفن یکی از مهمترین وسایل هر اتاق ، به خصوص اتاق های هتل میباشد.استفاده از تلفن های هتلی باعث تاثیر روانی مثبت روی مسافر و ایجاد حس آرامش در آنها میشود.
بهره گیری از تلفن سانترال کامپیوتری جدید باعث دسترسی راحتتر مسافران به قسمت های مختلف هتل شده و همچنین گزارش هایی از مدت مکالمات هر اتاق در اختیار کارکنان هتل میگذارد تا در موقع تسویه حساب و خروج مهمانان راحت تر صورت حساب تنظیم شود .


مینی بار هتلی

یخچال های کوچکی که در اتاق های هتل گذاشته میشود تا نوشیدنی ها و تنقلاتی که نیاز به نگهداری بیشتر و بهتر دارد در آن قرار گیرند را مینی بار میگویند.در مینی بارهای جدیدتر تکنولوژی های به روزتری برای ثبت ورود و خروج محتویات مینی بار وجود دارد که به این شکل کارکنان نظارت دقیق تری به تعداد مصرفی نوشیدنی و سایر مواد موجود در مینی بار هتلی اتاق میهمانان دارند.

سشوار هتلی

یکی دیگر از تجهیزات هتلی هوشمند مورد استفاده در هتل ها که بسیار کاربردی و ضروری است ، سشوار هتلی میباشد.از آنجایی که حمل و نقل سشوار خانگی یا شخصی برای مسافران معظل بزرگی شده است ، بهتر است از این وسیله برای اتاق های هتل خود استفاده کنید.
سشوار هارا میتوانید برروی پایه ای روی دیوار نصب کنید تا کاربری راحت و آسان تری داشته باشند.

لوگو گروه تجهیزات هتل حائری

پست های مرتبط