ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

آشنایی با تجهیزات هتلی : ترولی

  • نظر (0)
  • بازدید (436)

یکی از تجهیزات هتلی بسیار کاربردی که امروزه اهمیت زیادی پیدا کرده و نظافت هتل را بسیار آسان تر کرده است ، ترولی میباشد. انواع زیادی از تجهیزات نظافتی از طریق ترولی ها قابل حمل میباشند.

آشنایی با تجهیزات هتلی : ترولی

ترولی چیست و استفاده از انواع ترولی چه مزایایی دارد؟

در اکثر محیط های خدماتی و مجموعه های رفاهی که نظافت سطوح و جمع آوری زباله ها توسط نیروی خدماتی صورت می گیرد، بکار گیری تجهیزات کار آمد برای کاهش انرژی لازم برای نظافت میتواند به میزان زیادی بهره وری از نیروی کار را افزایش دهد. در این میان استفاده از تجهیزاتی مانند ترولی میتواند کارساز باشد. اما ترولی چیست و در چه مواردی میتوان از آن در نظافت مجموعه های مختلف بهره گرفت؟ برای انجام کارهای روزمره نظافت هتل ها و ادارات، با در نظر گرفتن تجهیزات نظافت برای کارکنان بخش خدمات، مانند سطل های زباله، چرخ دستی ها و انواع ترولی نظافت برای حمل، جمع آوری و جابجایی اقلام و آلودگی های مختلف می تواند سرعت نظافت محیط های مختلف را به میزان زیادی افزایش دهد. از سوی دیگر استفاده از چنین تجهیزاتی انسجام و مدیریت لوازم نظافت را آسان نموده و فرایند با کیفیت تری از نظافت فراهم خواهد آورد. دستگاه تی شوی صنعتی از جمله تجهیزات پر کاربرد جهت استفاده در هتل ها، رستوران ها، مراکز تجاری، درمانی و .. به حساب می آید. شستشوی سطح ، جابجایی تجهیزات و حمل زباله از جمله کاربرد های مدل های مختلف این ترالی می باشد. حمل و نقل آسان و ساختار منسجم به همراه بدنه پلاستیکی قابل بازیافت از مزایای ترولی ها است.

ترولی چیست؟

ترولی پیشرفته ترین ابزار نظافت دستی می باشد که در عین سادگی بسیار کاربردی و مفید است و انجام عملیات نظافتی و خدماتی را در محیط های گوناگون آسان می سازد. در پاسخ به سوال ترولی چیست می بایست به شما گفته شود که در واقع ترولی مجموعه ای از بخش های مستقل از هم بوده که به کمک این بخش ها به صورت هم زمان چندین فرآیند مرتبط با نظافت قابل انجام خواهد بود. تی شورها دارای دو سطل مجزا برای نگهداری و حمل آب تمیز و کثیف هستند و مدل های پیشرفته تر آن توانایی حمل ابزار نظافت و مواد شوینده از جمله وسایل گردگیری، جاروب، کیسه حمل زباله، بطری های مواد شوینده و …را نیز دارند.

لوگو گروه تجهیزات هتل حائری

پست های مرتبط